Punció seca

Descobreix com la punció seca pot alleujar el teu dolor muscular i millorar la teva qualitat de vida amb el nostre tractament especialitzat.

Punció seca

L’alternativa efectiva per alleujar el dolor muscular i millorar la salut.

La punció seca és una tècnica invasiva de gran efectivitat utilitzada en fisioteràpia per a eliminar els punts gatell musculars en la qual s’introdueix una agulla en la zona del múscul que ens produeix el dolor.

Els punt gatell són nòduls molt petits localitzats a les fibres musculars que produeixen dolor local o referit, dolor a l’estirament i fins i tot dolor a la contracció i palpació d’aquest.

Aquesta tècnica resulta molt eficaç alleujant els símptomes produïts pels punts gatell, millorant el reg sanguini i accelerant el procés de recuperació.

Preguntes freqüents

Com puc saber si la punció seca és adequada per al meu cas particular?

Consulta amb nosaltres per a una avaluació inicial i informació detallada sobre com la punció seca pot ajudar-te. Pots sol·licitar un cita inicial gratuïta fent clic aquí i seleccionant l’opció “Avaluació inicial gratuïta“.

Què és exactament la punció seca i com funciona per alleujar el dolor muscular?

La punció seca és una tècnica fisioterapèutica que utilitza agulles per relaxar els músculs tensos i alleujar el dolor muscular.

És dolorós el tractament de punció seca? És apte per a tothom?

El dolor és mínim i temporal. És apte per a molts pacients i es pot adaptar a les necessitats individuals.

Quins són els beneficis específics que puc obtenir amb la punció seca?

La punció seca pot alleujar el dolor, millorar la flexibilitat i promoure la recuperació de lesions musculars i tendinoses.

Quina és la diferència entre la punció seca i altres mètodes de tractament muscular?

La punció seca és una tècnica específica que penetra profundament als músculs per alleujar punts gatell i millorar la funció muscular.

Què passa després d'una sessió de punció seca? Necessitaré més sessions?

Després de la sessió, pot sentir-se una millora immediata, però sovint es recomanen múltiples sessions per a resultats duradors.

Altres serveis

Fisioteràpia esportiva

La punció seca és una tècnica eficaç en fisioteràpia que utilitza agulles per eliminar punts gatell musculars, millorant el dolor, el flux sanguini i la recuperació.

Hidroteràpia

La hidroteràpia és una teràpia aquàtica eficaç per millorar la recuperació i el benestar físic. Aprofitem les propietats de l’aigua per a tractaments relaxants i rehabilitadors.

Diatermia

La diatermia, és una teràpia física que promou la recuperació de teixits danyats sense anestèsia ni radiació. La radiofreqüència de 448KHz millora la circulació, redueix la inflamació i alleugereix el dolor

Exercici terapèutic

L’exercici terapèutic és fonamental en la recuperació i millora de la salut. Personalitzem programes d’entrenament per a cada necessitat, potenciant la seva eficàcia.